Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Demontaż i wymiana elementów kolumny McPhersona. To proste. Toyota Audi Bmw



Demontaż i wymiana elementów kolumny McPhersona Audi bmw toyota honda mercedes
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:

M4K Garage sieć warsztatów samochodowych


——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

38 thoughts on “Demontaż i wymiana elementów kolumny McPhersona. To proste. Toyota Audi Bmw

  1. Dzięki. Spoko filmy! Mała uwaga – niepotrzebnie moim zdaniem tyle usprawiedliwiania się, że wymawiasz coś tak, albo inaczej, że masz bałagan w warsztacie. To nie jest sedno sprawy – i panienki nie powinny tych filmów oglądać. Szkoda czasu w tych bardzo ciekawych filmach na wysłuchiwanie takich mało interesujących wstawek – moja rada – panienek nie komentować…

  2. 15:23 złapać żabką ? i porysować Chromowany tłok żabką doprowadzić do wycieku oleju i pojechać po nowy amortyzator . Tam gdzie tłoczysko wchodzi w obudowę po uszczelnieniu nie polecam łapać żadnymi żabkami !!!

  3. Witam mam pytanie czy w macphersonach jest regulacja konta koła bo mam w renault espas 3 v6 problem scioga go w prawo i widać ze kolo ma duży kont odchylenia czy regulacja jest u gory czy na tych dwóch ślubach na dole ☺

  4. Tak oglądam te stare odcinki i Łysy powiem Ci, że nieźle dawałeś popalić. Propozycja łapania za tłoczysko żabą, dokręcanie górnej nakrętki amortyzatora kluczem pneumatycznym.
    Hehe a w innych odcinkach szkoła wymiany wahaczy, gdzie zapomniałeś o odpowiedniej pozycji wahacza przed dokręcaniem – możliwość szybszego zerwania tulei.
    To tak jakby robiąc ciasto drożdżowe zapomnieć o drożdżach. Czy naprawdę Ty jak i wielu "mechaników" widziało kiedykolwiek coś takiego jak instrukcja serwisowa?
    Przecież takie tematy są tam zawsze opisane. Po co robić na pałę, jest odpowiednia literatura. Najpierw czytamy później kręcimy filmik, który ma czegoś uczyć. No naprawdę karygodne błędy. Pozdrawiam.

  5. Wszystko super poza jednym co mozna by dopracowac. Glos podczas mowienia jest ciszej jak podklad muzyczny (w sumie malo potrzebny) i jak ogladam wieczorem to musze co raz ściszać jak jest muzyka i robic glosniej jak jest mówienie bo budzę innych co śpią. Jest to irytujace. Lepiej bez muzyki a jak juz to poprostu ciszej ta muzyka. Dzieki.

  6. Po wymianie sprężyn z przodu w A4 B8 na nowy przod poszedł w gore o ok 3 cm względem tyłu ( przod 9/9,5 cm, tył 6/ 6,5 cm — prześwit miedzi błotnikami a oponom). Czy to się ułoży? Ile czasu to ułożenie zajmie? Czy po prostu sprężyny sa źle dobrane? Dziękuję za pomoc

  7. pieprzy o rękawiczkach a okularów nie nosi by wzrok zabezpieczyć, odradzam nasladownictwo lepiarzy – i zalecam stosowanie przy montazu klucza dynamometrycznego i momentów dokrecania zalecanych w serwisówce producenta

  8. Mam problem zamówiłem na allegro Nowe amortyzatory przednie olejowe po wciśnięciu amortyzatora amortyzator nie wybija nie wysuwa się sam w ogóle a jak wysunę go na siłę to zasysa go do dołu i się chowa to tak powinno być w olejowych ????? Czy wysłali mi uszkodzone amortyzatory???? Bo mi wydaje się że on musi wybijac wychodzić sam jak się go wciśnie po to on jest Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję

  9. Złap żabką zrób skaze i amorek w smietnik😂 żaba jest ok ale trzeba chwycić jak najbliżej poduszki mocowania amorka tam rysy mogą sobie być tyle to on się nie chowa.. A tak wogole to z góry amortyzatora jest otwór na imbus przeważnie żeby właśnie go przytrzymać! I wytłumacz mechaniorom że górne mocowanie to nie wsio ryba jak leci! Od wielu lat naprawiam swoje auta i z zawodu nie jestem mechanikiem ręce mi opadają jak widzę co większość kowali odpierdala

Dodaj komentarz

Zadzwoń!