Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

CplusE #27 – Uszkodzona poduszka w naczepie



Sprawdź sklep https://cpluse.pl/, w którym znaleźć można sprzęt dla prawdziwych zawodowców. Kierowcom polecamy:
– Rękawice ochronne – https://cpluse.pl/product/rekawice-ochronne-tekson-practical/
– Pas zabezpieczający 8m z napinaczem ERGO 550 daN – https://cpluse.pl/product/pas-zabezpieczajacy-tekson-50mm-5t-z-napinaczem-ergo-500-dan-kopia/
– Płyn do dezynfekcji – https://cpluse.pl/product/plyn-do-dezynfekcji/
– Kamizelka odblaskowa z lampką LED – https://cpluse.pl/product/kamizelka-odblaskowa-z-lampka-led/

PRZYDATNE LINKI
Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy
Facebook: https://www.facebook.com/cplusepl
Instagram: https://www.instagram.com/cpluse.pl
Podcast CplusE: https://cpluse.pl/podcast

Witamy na kanale CplusE tworzonym przez firmę OMEGA Pilzno. W ramach videobloga omawiane są tematy związane z samochodami ciężarowymi, pasją i życiem kierowców spod znaku kategorii C+E oraz branżą transportową. Adam Wołowiec – gospodarz kanału Omegi Pilzno głównie koncentruje się na użytecznych poradach dla kierowców.

Tematem #27 odcinka jest nieszczelność poduszki zawieszenia pneumatycznego w naczepie.

ZAPRASZAMY DO SUBSKRYPCJI KANAŁU.

Jedziemy z tematem!

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

37 thoughts on “CplusE #27 – Uszkodzona poduszka w naczepie

  1. Cześć! Jak zwykle temat trafiony w punkt! Może jeszcze odcinek o zepsutym tloczku hamulcowym? Co i jak zrobić zeby w razie czego móc zjechac na parking/baze. Pozdrawiam!
    P.S. jeden z kolegow pisze o łańcuchach, jak zakladac na Koła, odcinek byłby bardzo przydatny bo nawet zawodowi kierowcy tego nie potrafią..

  2. wystarczy trochę luzu na przewodzie zasilającym poduszkę/siłownik i złożyć go w literę S lub Z – tak aby go załamać i ścisnąć rytytką, sznurkiem. Nic nie trzeba odkręcać, nie potrzeba żadnych narzędzi – szybko i skutecznie. Mechanik tylko rozwiąże sznurek i nie zostaje po naszym działaniu ślad ingerencji a nic nie odcinając nie skracamy długości przewodu powietrznego.

  3. Bardzo fajny film trzeba szkolić tych pseudo kierowców , co do remontu silnika cz głowicy jak w komentarzu poniżej to dodam że takich bystrych ludzi coraz mniej żeby takie naprawy ogarneli oraz inne czasy nastały.

  4. Kiedyś miałem taką sytuację w trasie, że wystrzeliło mi koło w naczepie. Przypadkowo mijający mnie serwis zatrzymał się i koleś "podwinął mi koło". Opuścił naczepe, zaciągnął coś pasem (do mocowania ładunków) i wypoziomował naczepe, chyba grzebał coś jeszcze przy kablach, ale tego nie jestem pewien. Efekt był taki, że koło nie dotykało ziemi i dojechałem bez problemu te 100km do bazy. Jeśli wiesz o co chodzi możesz to pokazać. To akurat przydatna rzecz, zwłaszcza dla ludzi, którzy jeżdżą swoim sprzętem.

  5. Fajny kanał, nie dawno zrobiłem kat C za niedługo kończę Kwalifikację Wstępną, a później prawdopodobnie dorobię jeszcze kat E. Takiemu świeżakowi jak ja na pewno się takie informacje przydadzą POZDRO.

  6. Kończę właśnie kurs na prawko i kwalifikację. Mnóstwo informacji, których uczysz się tylko w teorii na waszych filmach przedstawiacie w praktyce. Kawał dobrej i co najważniejsze potrzebnej roboty. Pozdrawiam i powodzenia.

  7. A co do komentarza żeby ruszać "delikatnie"
    Godzinę kopałem kilka centymetrowy lód. Co wygrzebałem kilkanaście centymetrów to cofałem żeby z rozpędu wykopać następne kilkanaście centymetrów. Zajęło mi to około godziny, ale obyło się bez vikinga. "Stare wygi" jeżdżący na Norwegię wiedzą o czym mówię. Pozdrawiam.

  8. "A wczora z wieczora…" a w zasadzie dziś w nocy odświeżyłem sobie ten odcinek, ponieważ właśnie w trasie przydarzyło się "małe kuku"…. Nie podam ile musiałem jechać, aby "dotrzeć do bezpiecznego punktu", ale w pewien sposób przytarłem nosa pewnym specom z firmy, bo okazało się, że i klucz i trytytka się znalazła w samochodzie…. Zestaw tandem… Całe szczęście czasami jednak pamięć potrafi z jakiejś szufladki rzucić pomysła i ….. tadam 🙂

  9. Takie cos mozna zrobic zeby tylko zjechac

    Na dluzsza trase trzeba odlaczyc poduszke z 2 strony zeby os nie sama wlasna masa dotykala drogi

    Odcinek o peknietym resorze co trzyma poduszke z rama zrobcie

    Co i jak podwiazac

  10. Miałem dokładnie taką sytuację we Włoszech praktycznie przed samą Austrią. Tylko że u mnie koło wewnętrzne napędowe walnęło i uszkodziło poduszkę. Wymieniłem koło a następnie zrobiłem dokładnie to samo co na filmie.

  11. Miałem taką sytuacje, gdy jako świerzak ( moja druga samodzielna trasa) ładowałem słomę we Francji na Holandię. Poduszka była przetarta w jednym miejscu, a gość z takim impetem włożył mi słomę na przyczepę, że rozsadziło poduszkę. Wystrzał był tak duży, i głośny, że gospodarz mało z ciągnika nie spadł. Brak hamulcy, niema sprzęgła. Najgorszy był stres. Bo wiadomo, zostałem sam za granicą, ale na spokojnie odciąłem przewód, zaślepiłem go i szczęśliwie wróciłem do Polski. Najgorszy był strach żeby nie puściło na autostradzie i nie odcieło hamulcy. Pozdrowienia dla wszystkich szoferów. Trzymajta sie Andrzeje xd

Skomentuj Gabriel Martins Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!