Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

CplusE #166 – Tankowanie LNG. Łatwe czy trudne?



PRZYDATNE LINKI Strefa kierowcy: http://www.omega-pilzno.com.pl/kierowcy Facebook: …

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

49 thoughts on “CplusE #166 – Tankowanie LNG. Łatwe czy trudne?

  1. Przy wymianie baterii trakcyjnych wygląda to tak, że jest wyznaczony człowiek, który to robi. Podjeżdżam, zostawiam pojazd na kilka minut (jak się uda czasem minuta) i jadę dalej mając 100%. Powód jest bardzo prosty, niby wielka filozofia to nie jest, ale ilość przytrzaśniętych paców była za duża, żeby robić to samodzielnie. Tak samo kierowca nie powinien tracić czasu na tacho, żeby zajmować się manewrami wewnątrz firmy. Zwyczajnie nie ma to głębszego sensu. Lepiej mieć takiego manewrowego, który 8 godzin dniówki spędzi czy na podstawianiu naczep (do tego to już w ogóle ciągnik manewrowy), czy przestawianiu pojazdów zależnie od potrzeb, na myjnię, do tankowania, na serwis.

  2. Łatwo uszkodzić silnik (tym bardziej z polską nogą) nigdy nic nie wybuchło może dlatego że bardzo mało takich pojazdów jest ma drogach według mnie jak na razie z taką technologią za dużo pierdolenia się

  3. Ubierać się w strój ochronny tylko po to żeby zatankować, tego jeszcze nie było, a po za tym w czasie burzy nie takujemy to co ma zjechać na parking i czekać na koniec burzy ? Nie wiedziałem że nawet tankowanie można tak skomplikować a dodając do tego że to iveco jak będzie wyglądała awaryjność. No i po kilku latach czu nie trzeba będzie jezdzić do serwisu kilka razy w miesiącu

  4. Katastrofa nie zatankujesz do pelna jak pojazd stal 10 dni bo za wysokie cisnienie przejedz kilka kilometrow i wroc na stacje i zatankuj do pelna. Do kitu to jest. Wole diesla tankowac. Tak to w nasa niech promy tankują. 😱

  5. Tankowanie ciepłego zbiornika- Zatankuj, odczep naczepę, jedź 60 km do najblizszego zjazdu, pozniej kolejne 70 zeby wrócić na stację, ustaw się w kolejkę, dotankuj gaz, zapnij naczepę. Łatwizna, ale jakże czasochłonna.

  6. Najlepszy tekst z odcinka "odpiąć naczepe i pojechać ciągnikiem na stację"🤣🤣🤣 a najbliższa stacja za około 500 kilometrów. Ale mnie rozbawił 🤣🤣🤣

  7. Niby prościzna.
    Zwłaszcza w porównaniu do mechaniki kwantowej.
    Jednak zabawy co nie miara.
    Podłącz, odłącz, pojeździć, podłącz, odłącz I już masz pełen zapas na 800 km.
    Nie, no w porównaniu do diesla to wręcz ułatwienie życia kierowcom.
    Jeszcze tylko elektryki przed nami.
    Będzie jeszcze prościej.
    Podłącz i idź spać.
    Oczywiście wcześniej jeszcze znajdź stację ładowania i módl się, aby nie była zajęta.
    Wspaniałe czasy nas czekają.
    Dobrze, że te mordercze paliwa kopalne idą w odstawkę.

  8. Niektóre firmy obciążają za uszkodzony zbiornik paliwa. Ile kosztuje taki zbiornik na gaz? Bo obawiam się ze to cena samochodu osobowego.

Skomentuj SQ9KFP Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!