Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

AW55-50 Remont Sterownika Hydraulicznego cz.1



Sterownik hydrauliczny skrzyni AW55-50. – Demontaż. W kolejnych częściach pomiary zużycia powierzchni, wymiana uszczelek, ocena i ew. wymiana uszkodzonych zaworów., montaż.
Przydatny link 😉 https://d2q1ebiag300ih.cloudfront.net/uploads/tech_resource/file/514/AW55-50SN_VacTest.pdf?v=1526674780

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

32 thoughts on “AW55-50 Remont Sterownika Hydraulicznego cz.1

  1. Nawet nie wiem kiedy minęło te 40 minut filmu. Dobrze się ciebie słucha. Na podstawie wcześniejszego filmiku wyczyściłem z sukcesem elektrozawory. Wbrew pozorom najwięcej czasu zeszło na odkręceniu miski olejowej bo śruby były zapieczone. No i te plastikowe wtyczki… twarde jak z betonu.

  2. Witam chciałbym abyś zmontował film na temat elektrozaworów i ich regulacji Tylko spróbuj skonstruować tak film żeby nie był chaotyczny i dokładnie o co chodzi I jeszcze jedno Jakie są fabryczne wymiary śrubek regulacyjnych wszystkich zawór to co przedstawiasz w innym filmie serdecznie dziękuję za bezcen nam wiedzę

  3. Jeszcze zawrócę głowę :). Pisałeś o tym że uszczelki między płytami należało by wymienić ale płyty między wersjami są różne. Uszczelki są jedne uniwersalne? Czy muszę wiedzieć jaki mam dokładnie hydroblok?

  4. Cześć. dzisiaj rozbierałem tą pierwsza pytę sterownika, który sobie kupiłem do regeneracji i małe zaskoczenie… Miedzy zaworkiem 102 a 103 zamiast akumulatorka miałem czarną kuleczkę. Widzę, że w specyfikacji sonaxxu chyba jest narysowana kuleczka zamiast akumulatorka. Natomiast w tych nie ujętych dwóch tłoczkach, o których wspomniałeś było coś nie tak… Najpierw były tłoczki a później głębiej sprężynki. Na odwrót jak u Ciebie. Ktoś już grzebał?

  5. jakie są objawy skrzyni jeśli te zaworki są brudne lub uszkodzone? U mnie po wrzuceniu biegu samochód nie jedzie . czasem po wciśnięciu gazu do 5tys obr to delikatnie samochód ruszy. A zaczęło się od tego że podczas jazdy przy 80km/h samochód przestał jechać.

  6. Czy montaż tłoczka widocznego na filmie w 28 minucie 37 sekundzie (28:37) względem osi wzdłużej tego elementu ma znacznie (czyli podcięcie na dole lub górze czy też w poziomie czyli najogólniej kąt pod jakim tłoczek jest obrócony względem osi, przyjmując, że kąt jest równy 0* gdy wcięcie na tłoczku jest widoczne "z góry" a 180* gdy jest od spodu) czy jedynie ważne jest aby zamontować go w płycie tak, aby podcięcie było na lewej części (tak jak Szanowny autor trzyma element na filmie) ?

  7. Kupiłem 4 dni temu S60 z tą skrzynią odrazu w dniu zakupu został statycznie wymieniony olej. Zauważyłem że czasami potrafi szarpnąć z 1 na 2 przy wolnym ruszaniu, czy to normalne czy tak nie powinno być ? Wystarczy sama adaptacja czy to już grubszy temat?

  8. Witam, posiadam Volvo v70 z tą wersja skrzyni automatycznej. Mój problem polega na tym że przy zmianie z biegu 2 na bieg 3 skrzynia szarpie i przeciąga zmianę biegu. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.

Skomentuj Luke Duke Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!