Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

300 000 km na szafie… bać się, czy nie?



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Odwieczny dylemat kupującego samochód używany: czy bać się dużych przebiegów? Czy lepiej jest gdy auto stoi pod kocem, czy też gdy łagodnie toczy się po autostradzie? Jakie mity i zmyślone historie wiążą się z kupowaniem samochodów używanych? Który pojazd szybciej zardzewieje? Jak fachowo sprawdzić stan auta nie wychodząc z domu? O tym wszystkim w odcinku z cyklu Pogadanki. Miłego odbioru! #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

40 thoughts on “300 000 km na szafie… bać się, czy nie?

  1. Z nawykiem wymieniałem olej silnikowy co 3000 mil .Wymieniajacy w warsztacie powiedział ze mam odchylenia od normy ,bo wystarczy jak zmienie po 10 tysiacach .Niech zmienia co 10 ,ja zmieniam co 3tys mil co oznacza 4800 kilometrow .Bezawaryjnie jeżdziłem Fordem TB 20 lat i bez problemu,ale kretynom to przeszkadzało ,szczególnie tym ,ktorzy ten olej wymieniali.

  2. Kupiłem auto A klasę 2005 w lipcu 2017 roku z przebiegiem 239 000 za 3 500€ Belgijczyk , następnie w niespełna 3 lata , do marca 2020 ( miesiąc i rok w którym ludzkość się zatraciła ) podbiłem przebieg do 390 500 a obecnie od marca 2020 do dziś ( 10/2021 ) dobiłem do 415 000 i wciąż jeździ
    P.S. wszystkie usterki tuningi oraz wymiany elementów kosztowały mnie ponad 9 000 € i ciągnie rośnie …

  3. JA MAM 350K Z 2017R OPEL VIVARO 1.6 BI TURBO DIESEL I NIE STAC MNIE NA WYMIANE BO LEASING NA NASTEPNY BIORE NA OSOBÓWKĘ A AUTO MAM Z WYKUPEM MIESZKAM W HOLANDI I TU KAZDY ROBI TYLE KM CO JA CZASAMI TROCHE MNIEJ

  4. ja prawie 4 lata VW Polo mam kupiłem przy przebiegu 188tyś. aktualnie prawie 252tyś. i służy 🙂 co 10 tyś wymieniam olej i filtry a dużo w nim nie zrobiłem bo pancerna jednostka 1.9 TDI 😀

  5. Mam Bmw e36 318i cabrio 270000 km
    z Holandii . Nadwozie bajka . Jedyna rdza to malutkie ognisko przy klapie bagażnika . Gościu na przeglądzie jak go zobaczył od spodu to mu kopara opadła . Dawno nie widział takiego ładnego podwozia w tym modelu . A wszystko dlatego jak Pan Adam mówił , w Holandii nie sypią solą .
    Pozdrawiam 🖐

  6. Jakie 300? Jeżdżę audi które ma 480 tysi, i tylko handlarz może wiedzieć ile może mieć naprawdę. Silnik susza, pali od strzału, blacha zdrowa, klimatronik działa. Ja powiem tak, że na co dzień nie chcę innego auta. OBY MÓJ 26 LATEK SŁUŻYŁ MI JAK NAJDŁUŻEJ. POZDRAWIAM.

  7. OCZYWIŚCIE że odradzam auta jak mają 300tys i więcej ? z prostej przyczyny . Co z tego że większość z nich pewnie wytrzyma jeszcze drugie tyle . Ale w aucie które ma 300tys to trzeba się liczyć z tym że każda zużyta część może w każdej chwili się zepsuć . I jak będziemy mieli pecha to auto będzie się psuło co miesiąc i pójdziecie z torbami . Wiec lepiej szukać mniejszych udokumentowanych przebiegów .

  8. witaj.ja autem robię rocznie około 40tys.We wnętrzu ślady na kierownicy a na zewnątrz zderzak i maska poobijane od kamieni.Technicznie brak zastrzeżeń.po gwarancji naprawy bieżące typu oleje,klocki wykonuje sam.Wbrew pozorów w serwisie mercedesa filtry,termostat i jakaś uszczelka nie są drogie.

  9. Wydałem kilka tys na mechaników a i tak polecili gruzy. Za 10 20 i 30 tyś kupisz gruza. No chyba że auto kosztowało nowe 50 tyś to może pojeździsz. A nie te Lexusy za kilkanaście tysięcy. Uwierzcie mi że stare toyoty są tak samo zawodne jak inne auta

  10. W Fiacie 1.3 multijet 350 tyś km to zero różnicy. Na przeglądzie pytali który to silnik… Pierwszy oryginalny. A bierze olej? Ani grama bo Millersa leję co 9-10 tyś wchodzi 2.5 litra. Hamulce tył fabryczne. Strzegło na 187 tyś i teraz na 345 tyś. Raz amortyzatory i raz wahacze oraz od 119 tyś dwa razy klocki. Usterki… Padł moduł blue&me.

  11. 3 dni temu kupiłem golfa mk6 2.0 z 310 tys. na budziku.Serwisowany na czas z nowym dwumasem,rozrządem.Smiga przepięknie! Jestem megaa zadowolony.Takze myślę że nie marka a kto jak dba,tak ma 😉 kobieta troszkę zła bo dbam na równi z nią 🤣🤣 pzdr dla wielbicieli motoryzacji ✌

  12. Tata ma mercedesa w211 2.7 diesel z przebiegiem 470kkm i nie widać tego po nim samochód posiada 11lat a jak sie zapytałem ludzi na ile wygląda to mówili około 200kkm. 🤣

  13. Wszystko się zgadza z tymi przebiegami, bardzo mądrze przedstawione. Pytanie tylko czy dzisiejsze gówniane wysilone, uturbione np 1.2 gdzie przedstawiciel tym zrobił 300tys. Olej miał w d… , Rozgrzewanie i normalna jazdę…. To chyba tyczy się tylko starych dobrych jednostek 😀 właściwie wspomniałeś o autach za np 10 tys, to tak. Ale jeżeli chodzi o nowe to… Wielki znak zapytania.

  14. To całe Autotesto to serio jest warte, czy materiał sponsorowany? Czy Autotesto jest w czymś lepsze od konkurencji której jest od groma na rynku? Która z takich firm jest najlepsza?

  15. Ile będzie kosztować wymiana z dobrej jakości olejem w silniku co 5 000 lub 10 000 przejechanych kilometrów po 300 000 kilometrach albo 5 000 przejechanych kilometrów co roku przez 10 lat?
    Ile będzie kosztować konserwacja podwozia co kilka lat przez 10 lat?

  16. Jeśli mówimy o polskiej motoryzacji to Ty Adasiu jesteś ikona tak ikoną polskiej motoryzacji. Krótko na temat i bez wciskania sciemy ze Toyoty są najlepsze.. Nie sprzedaj tanio skóry. Pozdrawiam

  17. Miałem przez 13 lat Passata B5FL 1,9tdi AWX 130KM 2001 rok. Przebieg przy sprzedaży 325000km. Do dzisiaj żałuję… Mogłem nim jeździć jeszcze drugie tyle. A tak kupiłem "nijaką" nową Corolle 1.6 benzyna. Skrzynia biegów to tragedia! Między 4 a 5 biegiem 10km do zmiany. A trójka ciągnie od 30 do 130km/h. Bez sensu! Silnik wkręca się na obroty OK ale chcąc jechać dynamicznie, to z trójki po osiągnięciu 5000-6000obr./min wrzucam od razu bieg numer 6. Więc po co te dwa biegi 4 i 5? Za rok zmienię "to" na coś bardziej sensownego.

  18. Podobnie jak wschód zaszczepił nam komuszą mentalność. Tak samo handlarze wiozący zachodnie auta, zaszczepili ludziom do łbów wiele motoryzacyjnych bzdur. Gdy na przeglądach zaczęto prowadzić rejestrację przebiegów od razu auta z przebiegiem poniżej 200 tysi, nagle sobie znikły. Szkoda, że handlarze (cebulaki) dalej na tym jednak zarabiają, nikt ich nie pociągnął do odpowiedzialności. Nikt też nie walczy z tą patologią gdzie np. jakiś Czereśniak parkuje swoje auta na sprzedaż na parkingach osiedlowych i szrot blokuje ludziom miejsce. Zaraz ktoś zapyta "a z czego ma żyć taki handlarz" – to czym się zajmował zanim zaczął kraść. Bo IMO to są oszuści i złodzieje bo skoro ktoś zakupił trupa i wydał za to pieniądze, no to został oszukany i okradziony.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!