Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Mercedes Actros MP2 awaria łożyska zakończona wymianą zwrotnicy z licznymi niespodziankami po drodze

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

28 thoughts on “Mercedes Actros MP2 awaria łożyska zakończona wymianą zwrotnicy z licznymi niespodziankami po drodze

  1. Czapki z głów takie fimiki powinien obejrzeć każdy mechanik w tym kraju , mam kilka warsztatów w których nzprawiam swoje złomki ale Wy to co wyrabiaci to mistrzostwo świata.Szacun Panowie.

  2. 13:16 Jak to nie da się uratować? Odpowiedniej klasy drut spawalniczy do TIG-a, potem na szlifierkę obrotową – i zwrotnica jak nowa.
    Upć… Zapomniałem, że nie piszę o remoncie pojazdu użytkowego, tylko o konserwacji zabytków…

  3. 14:38 Mają. Oznakowanie poziome to nie świętość, jeżeli gabaryty pojazdu nie pozwalają się zmieścić w oznakowaniu poziomym – to można je naruszyć. Tyle, że jadąc niezgodnie z oznakowaniem poziomym, trzeba ustąpić pierwszeństwa wszystkim jadącym z nim zgodnie… I nie jazdą po malowance busiarz PoRD naruszył, ale rżnięciem po malowance, jakby to było jego święte prawo.

  4. Z tarcza hamulcowa to git też jestem zdania że nie trzeba wymieniać w tym wypadku, natomiast co do łożyska to jakoś mi się nie chce wierzyć że wcześniej nie było go słychać łożysko nie sypie die z dnia na dzień no chyba że mocno przyłożyć np w krawężnik w czasie jazdy

  5. Witam.
    Pozdrawiam na wstępie.
    Bardzo dobry kawał roboty.
    Z tymi numerami na wytopie to jest tak że często wykorzystują ten sam półfabrykat do finalnej obróbki kilku pokrewnych produktów.
    Obrabiają różne części bazując na podstawowym polfabrykacie który ma swój numer wytopu półfabrykatu – odlewu bądź odkuwki.
    Po obróbce skrawaniem brak wyprowadzenia właściwego kodu dla danego detalu.
    Po prostu brak nadania finalnego numeru części, tylko numer półfabrykatu.
    Być może w katologu jest podany pełny numer części, kwestia jeszcze oryginału numeru i zamiennika.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!