Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Zawieszenie – wahacz, wielowahacz, belka Budowa działanie diagnoza. Vlog#45



Co mi stuka w zawieszeniu , wahacza wielowahacz czy belka
aby zrozumieć co jest uszkodzone w zawieszeniu najpierw musimy zrozumieć zasadę jego działania

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:

M4K Garage sieć warsztatów samochodowych


——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

37 thoughts on “Zawieszenie – wahacz, wielowahacz, belka Budowa działanie diagnoza. Vlog#45

  1. xzibit

    filmiki sa pouczajace i pomocne zarazem. przejrzyste ujecia no i generalnie super.
    gosc prosto i madrze opowiada. to jest rasowy fachowiec z duza wiedza.
    bylem u 3 mechanikow i wymienili kilka czesci i nadal stuka puka a wlasciwie wali w podwozie i wibruje. w t4 vw
    prawidlowa diagnoza dla zekomych fachowcow jest zbyt trudna. probuje sam rozwiklac problem i nagle po tym filmiku jestem oswiecony, ale zjebie tych mechaniorow naciagaczy. wymienili pare czesci i dalej wali jak w beben.
    dzieki lysy szacun dla ciebie

  2. Łysy, a co z poliuretanami. Przymierzam się do zawieszenia w e38 i tak sobie myślę ile to by wytrzymało i czy ma to sens. Lepiej wymienić całe wahacze czy rzeźbić z prasowaniem tulei ? Teoretycznie wszystko tam jest równe, ale cholera wie czy nie dostały gdzieś kiedyś jakiegoś strzała. Nie chcę robić metodą druciarską, ale też nie jestem z tych co się chwalą "a ja w mojej e38 to na zawieszenie wydałem 80 000 000 cebulionów" 😉

  3. …"w szkołach nie uczy samochodowych"… "dyfrencjały"(po polsku dyferencjał, a najlepiej układ różnicowy)…"wózek zawieszeniowy" (a nie rama pomocnicza?)… Jednym zdaniem: Łysy bawi i uczy. Ale przy zawieszeniu wielowahaczowym NIE MA KULUMNY McPHERSONA. Zapamiętaj(cie) to sobie.

    A najlepsze jest chyba te "uderzanie wózka o karoserie", hahahahah… Owszem, na pewno wielu nierozgarniętym osobom zdarzyło się zarysować karoserie wózkiem pod jednym z marketów spożywczych lub/i budowlanych, ale zużycie się silentblocków ramy pomocniczej (tego twojego wózka czy sanek) powoduje uderzanie o podwozie pojazdu, a nie jego karoserię. 😀
    I nie ma czegoś takiego jak minimetr. Jedną tysięczną metra jest MILIMETR.
    Tak dokładnie starasz się wszystko objaśnić, a nawet nie ogarniasz poprawnych nazw podzespołów czy jednostek długości…
    A na temat kątów pochylenia sworznia zwrotnicy i zmian kąta pochylenia koła podczas skrętu to kolega musi se jeszcze poczytać. :]

  4. Michu dzięki poradnikom takim jak Twój własnoręcznie zregenerowałam zaciski w aucie, nie dość że wszystko śmiga to i duma rozpiera że dałam radę. Następny do wymiany silentblock, niestety już stuka. Nic tylko dziękować że mam gdzie się dokształcać, pozdro 😉

  5. Wszystko fajnie tylko belka ta znienawidzona, (ze względu na legendy i brak wiedzy o serwisowaniu) z Peugeot, Citroen jest zawieszeniem w pełni niezależnym w przeciwieństwie do belek z Astry, czy jakiejś Fabii i innych tanich aut. Jedyną częścią łączącą wahacze lewy i prawy jest drążek reakcyjny tak jak i w zawieszeniach wielowahaczowych. Pręty resorujące są mocowane na przeciwnych końcach do ramy pomocniczej belki i wahacza.

  6. Cześć Michu ! 🙂
    Mam pytanie do ciebie 🙂
    Jestem w posiadaniu Toyoty Avensis t22 2.0 rocznik 2000 😉
    I mam pytanie czy jest to normalne że podczas jazdy na nierównościach słyszę stuki z układu kierowniczego oraz tzw luzy na kierownicy ? Czy te Toyoty tak mają ? Czy mam sie czym obawiać że przy wjechaniu na wertepy/dziury, buja mi samą kierownicą na boki ?
    Drugie pytanie to takie… W samochodzie od jakiś 14 lat jest instalacja gazowa… była zrobiona po niskich kosztach… i jest taki problem że jak się odpali samochód na gazie to nierówno pracuje silnik i przygasa… W momencie jak się rozgrzeje po tych 10-15 minutach to chodzi równo… Powiedz mi czy mam sie czym obawiać czy ten model silnika t22 tak ma ? Zdarza sie też tak że samochód na samej benzynie potrafi mi przygasnąć… ale to rzadko… Czy może to być wina świec ?
    Pozdrawiam.

  7. W moim aucie dziś padł wahacz, został wymieniony komplet. Jako, że jestem motoryzacyjnym głąbem chciałem zrozumieć ich rolę – Twój film rozjaśnił mi ich rolę (i nie tylko). Dzięki!

  8. Co może stukać z lewej strony z przodu po wymianie wachacza podczas jazdy po nierównościach oraz gwałtownym przyśpieszaniu w Chevrolecie Aveo T255 z 2010 roku przed wymianą wachacza było wszystko ok wymiana była spowodowana pęknięciem wachacza w trakcie demontażu tulei

  9. Witam serdecznie mam pytanie dotyczace sciagania auta w prawa strone. Chodzi o passata b5.Cale zawieszenie zostalo wymienione na febi wymienilem tez wszystkie opony na nowe kola wywazone a auto sciaga mi na prawo. Jadac powoli kierownica sama skreca w prawa strone trzeba ja kontrowac zeby auto jechalo prosto. Bylem juz trzy razy na zbieznosci i geometrii ale nikt nie moze mi pomoc auto nadal sciaga co mozna sprawdzic w takim przypadku co mozna jeszcze wymienic? Dodam tez ze na diagnostyce zmieniono mi kola na inne bo mysleli ze to wina opon. Mowili tez ze maglownica do wymiany nie wiem co o tym myslec prosze o jakas rade pozdrawiam.

  10. Mam seata leona I 1.8T 4×4 2000 r jak najeżdzam na poprzeczny prog zwalniajacy z niego zjezdzam to przednei zawieszenie mi skrzypi. Jak jest mokro to nie skrzypi. Czy to mogą być gumy stablizatora czy coś jeszcze??

  11. Chodze do gdańskiego technikum samochodowego i na lekcjach często puszczają pana filmy 😀 nawet jako praca domowa. Super pan tlumaczy, Dziękujemy i oby tak dalej!

  12. Witam mam takie pytanie mam audi a6 c6 .i jest takie coś że jak daje do tyłu i czasem coś puknie raz czasem kilka razy puknie .na prostej drodze co może być nie tak poproszę o jakoś Pradę

Dodaj komentarz

Zadzwoń!