Oglądaj „101 Napraw” w niedziele o 15:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: …
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
46 thoughts on “Prosty sposób na uszczelnienie układu klimatyzacji! #101_Napraw”
Pytanko czy w oplu zafirze B sprawdzi sie takie uszczelnienie?opel z 2005 roku
Gratuluje pomysłu, żeby w układzie klimatyzacji nie robić próżni… Zatkanie lodem zaworu rozprężngo to najmniejszy problem, wilgoć zniszczy olej i w konsekwencji sprężarkę, to tylko kwestia czasu. Takim czymś to można sobie "dobić" czynnika jak np. słabo chłodzi bo jest malutka nieszczelność, chociaż i tak usterka to usterka, najlepiej uszczelnić układ i się nie martwić, że któregoś upalnego dnia jakiś oring puści nam pod maską gaz i nie dość że z klimy nici to jeszcze te super mieszanki propan-butan mogą nam pod maską wybuchnąć
Mialem nieszczelnosc w ukladzie klimatyzacji.Kupilem uszczelniacz Magneti Marelli zaladowalem do ukladu i nastepnie serwisant zaladowal do ukladu czynnik.Klima chlodzi juz trzeci sezon.
Takim g@#$em to tylko uszkodzić można sobie klimatyzacje i maszynę na serwisie. Jak sprężarka na zaworze to nie dodawać badziewia bo może uszkodzić ale dyszy rozprężnej, zaworze i czujnikach ciśnienia to co im nie zaszkodzi? Jak dziurawa klima to naprawić. W drugiej minucie butelka do góry nogami?? czyś ty oszalał człowieku?? Po stronie LP czyli na ssanie tam gdzie podłączyłeś nie może być cieczy tylko i wyłącznie GAZ!! Nalej se wody do silnika to zobaczysz co się stanie z tłokami. Ludzie nie oglądajcie tego. W każdej sekundzie podstawowe błędy są popełniane. Wiesz po co ten manometr jest czy tylko patrzysz aby wskazówka była na zielonym polu? Wiesz ile czynnika ma być w układzie? Ja będzie mało to lipa nie zadziała, jak będzie za dużo to jeszcze gorzej.
Ostatni krok to zapłata kilkunastu tysięcy złotych za zniszczoną maszynę do obsługi klimy, jak taki delikwent po dodaniu uszczelniacza przyjedzie do serwisu ( bo i tak przyjedzie, a kasa na to badziewie wywalona w błoto)
Naprawa nielegalna żeby coś robić przy klimatyzacji trzeba mieć uprawnienia na F gazy film mi się podoba dzięki niemu będę miał jeszcze więcej klientów
Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀
Jako uszczelniacz do układu klimatyzacji polecam piankę montażową. Tańsza jest i uszczelnia wszystko. Na koniec, pod kapturki złącz klimy nie żałować silikonu.
Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)
Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:) Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)
Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫
Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.
Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?
Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.
Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.
Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.
Pytanko czy w oplu zafirze B sprawdzi sie takie uszczelnienie?opel z 2005 roku
uszczelniacz kosztuje 235 zl na allegro a chlodnica 153zl,prosta kalkulacja,ale szacun za pomysly,pozdrawiam
Najpierw to trzeba usprawnić układ, oringi, rurki, kompresor, parownik, skraplacz, zawór rozprężny itd….Panie Grzesiu Duda EasyKlima 😉
Czy jeśli mam dziurkę na chłodnicy i klima uciekła po około 1.5mc to pomoże to
Gratuluje pomysłu, żeby w układzie klimatyzacji nie robić próżni… Zatkanie lodem zaworu rozprężngo to najmniejszy problem, wilgoć zniszczy olej i w konsekwencji sprężarkę, to tylko kwestia czasu. Takim czymś to można sobie "dobić" czynnika jak np. słabo chłodzi bo jest malutka nieszczelność, chociaż i tak usterka to usterka, najlepiej uszczelnić układ i się nie martwić, że któregoś upalnego dnia jakiś oring puści nam pod maską gaz i nie dość że z klimy nici to jeszcze te super mieszanki propan-butan mogą nam pod maską wybuchnąć
tragedia … uszczelniajcie… my bedziemy drozej naprawiac 🙂
Łapka 👍
Coś mało prawdopodobne by był tam r134
Mialem nieszczelnosc w ukladzie klimatyzacji.Kupilem uszczelniacz Magneti Marelli zaladowalem do ukladu i nastepnie serwisant zaladowal do ukladu czynnik.Klima chlodzi juz trzeci sezon.
Życie mi tym ratujecie 😀
Takim g@#$em to tylko uszkodzić można sobie klimatyzacje i maszynę na serwisie. Jak sprężarka na zaworze to nie dodawać badziewia bo może uszkodzić ale dyszy rozprężnej, zaworze i czujnikach ciśnienia to co im nie zaszkodzi? Jak dziurawa klima to naprawić. W drugiej minucie butelka do góry nogami?? czyś ty oszalał człowieku?? Po stronie LP czyli na ssanie tam gdzie podłączyłeś nie może być cieczy tylko i wyłącznie GAZ!! Nalej se wody do silnika to zobaczysz co się stanie z tłokami. Ludzie nie oglądajcie tego. W każdej sekundzie podstawowe błędy są popełniane. Wiesz po co ten manometr jest czy tylko patrzysz aby wskazówka była na zielonym polu? Wiesz ile czynnika ma być w układzie? Ja będzie mało to lipa nie zadziała, jak będzie za dużo to jeszcze gorzej.
Ostatni krok to zapłata kilkunastu tysięcy złotych za zniszczoną maszynę do obsługi klimy, jak taki delikwent po dodaniu uszczelniacza przyjedzie do serwisu ( bo i tak przyjedzie, a kasa na to badziewie wywalona w błoto)
u mnie takim czyms bylo uszczelniane i wytrzymalo to jedne lato , teraz musze szukac nieszczelnosci i ja uszczelnic…
Możesz polecić jaki uszczelniacz zastosować, nazwa i jakiej firmy?
To taki trik handlarzy?
A skąd wiadomo ktorym zaworem napełniają fachowcy jak oni nigdy na rece patrzeć nie dają😅
Szkoda, że nie dodałeś do jakiego układu wprowadzamy uszczelniacz, pełnego czy pustego?
Fajnie, a coś więcej na temat dlaczego uszkodzi kompresor z zaworem i czy są uszczelniacze do tego typów kompresorów?
Myślę że to takie czary mary na chwilę, jeden sezon, a potem będzie płacz jak trzeba będzie wymienić wszystko łącznie z pompą
ja robie podobnie tyle ze z butlą propan butan (znaczy sie R290) za 8zł klima chłodzi ze hej hahaha
Naprawa nielegalna żeby coś robić przy klimatyzacji trzeba mieć uprawnienia na F gazy film mi się podoba dzięki niemu będę miał jeszcze więcej klientów
Na handel tak, dla siebie nie 😂
A czy układ klimatyzacji musi być zupełnie pusty żeby go uszczelnić tym preparatem???
Takie pudrowanie trypla 🤭
Robimy to na pusty układ i następnie dobijamy klimę?
A czy ten środek nie uszkodzi potem maszyny do nabijania klimatyzacji ?
Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀
Omijać takie bajery z daleka układ podziała 3 miesiące, a potem gruntowny remont układu klimatyzacji i płacz będzie ze trzeba wszystko wymienić
Jako uszczelniacz do układu klimatyzacji polecam piankę montażową. Tańsza jest i uszczelnia wszystko. Na koniec, pod kapturki złącz klimy nie żałować silikonu.
Jaki jest kompresor w bmw f10 3.0d
Co tak krótko?
Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk
Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)
Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:)
Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)
Będzie to do Peugeot 407 ?
Nabijasz układ uszczelniaczem i robi się majonez tak. Prędzej czy później bedziesz musiał zamiast naprawić oring naprawić cała instalacje 😀
co za idiotyzmy, szukanie naiwnych i napędzanie klientów serwisom
1:18 to nie zawsze , nie zawsze, trzeba się douczyć…
jezeli to dziala to napewno ci co nabijaja klimy i nas, beda tu straszyc uszkodzeniami bo jak kazdy zacznie sam nabijac klime to interes padnie
Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫
Klimatyzację się napełnia. ,,Nabija" to się klienta w butelke.
Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.
Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?
Do Audi nie pasuje
Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.
Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.
Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.