Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-8,S09E08,154138
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda oklei zabezpieczającą bezbarwną folią ranty drzwi Toyoty C-HR, wytnie rajdowe chlapacze i zamontuje je do Subaru Imprezy, wymieni seryjne tuleje wahaczy Audi A3 na twardsze, pochodzące z wersji usportowionej i pokaże, jak dobrać opony na zimę na przykładzie Hondy Accord.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
48 thoughts on “Samodzielna wymiana tulei wahacza na twardsze! #101_Napraw”
Witam czy oczyty na wtrysku 1, – 175 2,+2,8 3,+068 4,+0,68 i na drugim pokazuje wypadanie zaplonu czy to moze powodowac nie rowna prace silnika tak jak by na 3 gary
Dobra robota polecam wszystkim właścicielom e90 wymienić tuleje wahaczy z M3 kosztują one chyba 70zl za sztukę ramię wahacza jest takie samo w obu wersjach różnią się tylko tuleją 🙂 oryginalna jest olejowa z M3 jest pełna guma , problemy z biciem i stukaniem ustają 🙂 tylko trzeba się trochę namęczyć żeby ją wyprasować 😉
Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .
Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.
Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej
Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.
Panie za 300 zł to sam zrobię. Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd
Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.
Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic… Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?
Witam czy oczyty na wtrysku 1, – 175 2,+2,8 3,+068 4,+0,68 i na drugim pokazuje wypadanie zaplonu czy to moze powodowac nie rowna prace silnika tak jak by na 3 gary
"sinenblok" tylko prawdziwi mechanicy zrozumieją o co chodzi:D Auto można oddać w ciemno do tego fachowca!
Polecam prase
Fajny kanał ale masz kulawe nazwisko 👀📝🐷
Dobra robota polecam wszystkim właścicielom e90 wymienić tuleje wahaczy z M3 kosztują one chyba 70zl za sztukę ramię wahacza jest takie samo w obu wersjach różnią się tylko tuleją 🙂 oryginalna jest olejowa z M3 jest pełna guma , problemy z biciem i stukaniem ustają 🙂 tylko trzeba się trochę namęczyć żeby ją wyprasować 😉
najwyzszej hinskiej jakosci tulejki tydzień jazdy i znuw na nowe
Witam serdecznie mocniejsze? To jakiej firmy te zamienniki jakaś podpowieć bo jest tego w cholere Pozdrawiam
Te same tuleje co montował pasują do Golfa IV 😀 Dość popularne rozwiązanie, gdyż są naprawdę wytrzymałe.
Polecałbym kupić szpilkę o twardości 10.9, gdyż normalne szpilki dostępne w sklepach, czyli 5.8, przy zapieczonej tulei momentalnie się zrywa.
co to jest sinenblok? jak już to silentblock, a najlepiej po polsku, czyli do cholery tuleja wahacza 😉
A najsilniejsza to nie RS3 ?
Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .
Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.
A co jeśli dany samochód nie ma mocniejszej wersji? Takie poliuretany, poprostu sztywniejszy zamiennik?
Jeśli wszystko w zawieszeniu jest nowe , a auto się nie prowadzi to może oznaczać tylko jedno . Jedziesz Tarpanem heh 😉 .
4:55 co to za piosenka?
Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej
czerwone sa podobne do ori a wytrzymalosc 3 krotna a zolte tujeje to na tor
Jak wy godzine chcecie sie z demontażem wahacza bawić to powodzenia
Bardzo fajnie
Pan mechanik odkręcił śruby mocujące swozen wahacza ,teraz trzeba jechać na zbierznosc . Lepiej jest odkręcić że swozniem.
Klientowi byś wmówił że tylko oryginał 😎
Taki warsztat i nie ma prasy? To już lepiej założyć poliuretan ! Ile tuleje wytrzymają max 20 tyś km .
Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.
5:51 zależy jakie
Panie za 300 zł to sam zrobię.
Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd
Uwielbiam tego gościa i myślę że TVN turbo powinno dać mu więcej luzu np z promowaniem produktu nie ilość tylko jakość : 🙂
Wymiana tulei w VW 4 zajęło mi godzinę 🤭🤭🤭🤭🤭
Prostsza metoda to dać do Pana Zbysia, który jest na emeryturze i lubi się bawić z samochodami hehe
Jak nie ma tańszego sposobu? To ty chyba wazzupa nie oglądałeś
Jest prostsza metoda, założyć opony w rozmiarze zalecanym przez producenta
Ok.
Młotkiem wbić jak vazup robi hehe
Prostsza metoda wybicia młotek o młotek i dzida 😉😆
Mi to w corsie c wytrzymalo krotko bo trzeba usztywnic i obnizyc zawieszenie
Bez tego tuleja ma za duzy zakres pracy
Ta tuleja z zestawu tylko z którego? Bo to zwykły klucz nasadowy
Zmieniłem i jest super polecam
To jest mądry pomysł i łeb ci odpadnie po polskich dziurach
Prościej jest na prasie
Poliuretany nie zużywają się szybciej. Pod warunkiem, że wszystkie gumy zostaną wymienione na poliuretan. Co do piszczenia także się nie zgodzę.
Golf 4 jest po wymianie tuleji wachacza . Różnica jest OGROMNA nic nie stuka jedzie się sztywno fajnie
Nienawidzę tuleji wachacza
Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.
Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic…
Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?
Mmm precyzja prowadzenia
Autonomiczne skręcanie kiedy zardzewiały wachacz się rozerwie
wie ktoś gdzie dorwać taki zestaw ??
a nie można wypchać tulejke na prasie
5:40 po co to kłamstwo to nie jest tuleja z zestawu tylko kluz nasadowy większego rozmiaru