Loading…

Serwis Samochodów Volvo Warszawa

Click the button below to start exploring our website and learn more about our awesome company
Niezależny serwis Volvo

Samodzielna wymiana tulei wahacza na twardsze! #101_Napraw



Oglądaj „101 napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-8,S09E08,154138
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda oklei zabezpieczającą bezbarwną folią ranty drzwi Toyoty C-HR, wytnie rajdowe chlapacze i zamontuje je do Subaru Imprezy, wymieni seryjne tuleje wahaczy Audi A3 na twardsze, pochodzące z wersji usportowionej i pokaże, jak dobrać opony na zimę na przykładzie Hondy Accord.

Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.

48 thoughts on “Samodzielna wymiana tulei wahacza na twardsze! #101_Napraw

  1. Witam czy oczyty na wtrysku 1, – 175 2,+2,8 3,+068 4,+0,68 i na drugim pokazuje wypadanie zaplonu czy to moze powodowac nie rowna prace silnika tak jak by na 3 gary

  2. Dobra robota polecam wszystkim właścicielom e90 wymienić tuleje wahaczy z M3 kosztują one chyba 70zl za sztukę ramię wahacza jest takie samo w obu wersjach różnią się tylko tuleją 🙂 oryginalna jest olejowa z M3 jest pełna guma , problemy z biciem i stukaniem ustają 🙂 tylko trzeba się trochę namęczyć żeby ją wyprasować 😉

  3. Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .

  4. Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.

  5. Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej

  6. Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.

  7. Panie za 300 zł to sam zrobię.
    Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd

  8. Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.

  9. Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic…
    Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!