Stacja jest własnością firmy „ELKUR”, wszelkie pytania i uwagi proszę kierować pod poniższy adres.
Dane dla osób potencjalnie zainteresowanych: www.elkur.pl
Infolinia: 883 324 856
Uwaga, ze względu na trolli komentarze jeżeli są dostępne pod filmem są moderowane.
Innych wywalam bez ostrzeżenia.
Pobrane z Youtube Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Naprawa Samochodów Volvo,serwis samochodów volvo warszawa, Serwis i Naprawa Samochodów Volvo, Volvo demontaż CEM, kodowanie CEM Volvo, naprawa volvo tir, programowanie CEM, serwis volvo tirów w Warszawie.
Related
31 thoughts on “serwis klimatyzacji, maszyna ELPRO-Freddo, czynnik R134a cały proces.”
Fajnie to dział a.Sprawdzilem u mnie w oplu brak w instrukcji ile czynnika.Jest tylko naklejka na pasie przednim jaki typ czynnika czyli wybuchowy 1234 oczywiście zmieniłem na 134 bo można;).Pozdrawiam i dziękuję za sporą dawkę przydatnych informacji…
Pytanie- klima po serwisie, obojetne czy nabita czynnikiem czy lpg. Temp parownika 14stopni i nizej nie chce zejsc. Czy wina zaworu rozpreznego czy szukac gdzie indziej?
Witam czy ta maszyna robi też Ciężarówki bo widziałem że był Volvo Truck czy możesz nakręcić krótki film m menu jakie Trucki robi ta maszyna Z gory dziękuję i pozdrawiam
Dobrze opisana praca, lecz ja bym, dodał jeszcze jeden ważny aspekt – dlaczego maszyna potrzebowała tak dużo czasu na wytworzenie próżni, mogła by to zrobić w 2 minuty, lecz tak długo pracowała, aby sprawdzić szczelność układu. Układ nigdy do końca szczelny nie będzie, zawsze coś ubędzie (mikroszczeliny), lecz w tym czasie, gdyby nie była w stanie utrzymać próżni, wyrzuciłaby ERROR (błąd). Oznaczało by to wtedy, że w układzie coś jest uszkodzone, jakaś poważniejsza awaria. Warto też zwrócić uwagę że w czasie pracy maszyny nic nie kłaść na nią, gdyż może to zaburzyć wagę, co wpłynęło by na jej pracę, jak i na ilość czynnika, która była by wpompowana do układu. Wiem to są drobiazgi, ale znajomy mechanik raz czekał 2 godziny, bo maszyna zgłupiała, a na chwile położył zwykły zeszyt. Są maszyny, które szybciej wytworzą próżnię, szybciej dobiją czynnika, lecz mogą być tylko w sytuacji, kiedy mamy 100% pewności. że cały układ jest szczelny i sprawny (niepolecane). Ponieważ mieszkam w USA, w sklepach dostępne są puszeczki do dobijania układu klimatyzacji. N ie wiem jak w Polsce, ale lepiej ich nie używać (chyba że przez taka maszynę), bo po pierwsze, nie znamy ilości czynnika będącego w układzie, nie wytworzymy próżni, i nie wiemy ile wpompować, a to może skończyć się poważną awarią całego układu klimatyzacji (takie buteleczki są dostępne na allegro). Warto było by dodać przy jakiejś okazji, dotyczącej układu klimatyzacji. Jeszcze raz pozdrawiam z Chicago i życzę Wesołych Świąt Wielkiej Nocy
Hey. Nagrywaj dalej. Jestem starszej daty tak jak Ty i gram na instrumentach. Ta maszyna jest bdb. Podobna jak Silwer Boscha półautomat. ACS ami i Texami nie da się zarabiać pieniędzy w serwisie. Dobry zakup. Kto pracował w serwisie klimatyzacji ten wie. Pozdrawiam i czekam na następne fajne filmy. 👍
Problemem w tym zabiegu jest to że płacimy za nabicie bardzo drogim atestowanym czynnikiem, a w zamian dostajemy mieszaninę gazu z każdego auta które przyjechało. Nie mamy pewności czy podczas odsysania w układzie jest czynnik czy np. lpg itp. No ale na to nic nie poradzimy. Pozdrawiam
Majster jak Ci ktoś powie prawdę to już się obrażasz. Elkur źle Ci wytłumaczył albo zrobił w konia a ostatecznie operator odpowiada za dodanie oleju i ewentualnych szkód. Zapraszam na szkolenia z klimatyzacji do Denso dowiesz się dlaczego nie powinno się tak robić z tym olejem albo pooglądaj sobie kanał "Warsztat Dory" Pozdrawiam i peac
dziękuję bardzo pouczający i wyczerpujący materiał . proszę o więcej. oczekuję szczególnie prezentacji pracy krok po kroku ze skanerami diagnostycznymi w samochodzie sposób przedstawiania materiału wg mnie godny pochwały.👍
dzięki za filmik
Można link do ozonatora? Ciekawy materiał 👍
Witam, czy do obsługi maszyny potrzebne są uprawnienia F – gazy.
Fajnie to dział a.Sprawdzilem u mnie w oplu brak w instrukcji ile czynnika.Jest tylko naklejka na pasie przednim jaki typ czynnika czyli wybuchowy 1234 oczywiście zmieniłem na 134 bo można;).Pozdrawiam i dziękuję za sporą dawkę przydatnych informacji…
Prosimy o tabelę z danymi.Pozd.
Jak zwykle film pierwsza klasa.
Rewelacyjna maszyna
Masz nagrywać i tyl 🙂 druga sprawa: daj muzyke w tle ciut glosniej bo naprawde sie fajnie slucha i oglada 🙂
i tyle mialo byc 🙂
Szumo dawaj ten film z ozonem .Pozdrawiam serdecznie
Na wydruku nie było ile oleju odzyskało ?
Chcemy kolejne materiały. Pozdrawiam
Mogłeś jeszcze sprawdzić po napełnieniu czynnika ciśnienia na pracującym układzie klimatyzacji
Chcemy . Pozdrawiam
Fajny odcinek
Im dluzsza próżnia tym lepiej podobno na 1000g czynnika godzina prozni
Nie ma problemu z odsysaniem czynnika z opiłkami po zatarciu sprężarki?
Chodzi mi o to czy odseparuje te opiłki ?
Pytanie- klima po serwisie, obojetne czy nabita czynnikiem czy lpg. Temp parownika 14stopni i nizej nie chce zejsc. Czy wina zaworu rozpreznego czy szukac gdzie indziej?
Witam czy ta maszyna robi też Ciężarówki bo widziałem że był Volvo Truck czy możesz nakręcić krótki film m menu jakie Trucki robi ta maszyna Z gory dziękuję i pozdrawiam
Podoba mi się że wybrałeś rodzimy patent, szkoda tylko że wykonanie maszyny już włoskie ☹️
Dobrze opisana praca, lecz ja bym, dodał jeszcze jeden ważny aspekt – dlaczego maszyna potrzebowała tak dużo czasu na wytworzenie próżni, mogła by to zrobić w 2 minuty, lecz tak długo pracowała, aby sprawdzić szczelność układu. Układ nigdy do końca szczelny nie będzie, zawsze coś ubędzie (mikroszczeliny), lecz w tym czasie, gdyby nie była w stanie utrzymać próżni, wyrzuciłaby ERROR (błąd). Oznaczało by to wtedy, że w układzie coś jest uszkodzone, jakaś poważniejsza awaria. Warto też zwrócić uwagę że w czasie pracy maszyny nic nie kłaść na nią, gdyż może to zaburzyć wagę, co wpłynęło by na jej pracę, jak i na ilość czynnika, która była by wpompowana do układu. Wiem to są drobiazgi, ale znajomy mechanik raz czekał 2 godziny, bo maszyna zgłupiała, a na chwile położył zwykły zeszyt. Są maszyny, które szybciej wytworzą próżnię, szybciej dobiją czynnika, lecz mogą być tylko w sytuacji, kiedy mamy 100% pewności. że cały układ jest szczelny i sprawny (niepolecane). Ponieważ mieszkam w USA, w sklepach dostępne są puszeczki do dobijania układu klimatyzacji. N ie wiem jak w Polsce, ale lepiej ich nie używać (chyba że przez taka maszynę), bo po pierwsze, nie znamy ilości czynnika będącego w układzie, nie wytworzymy próżni, i nie wiemy ile wpompować, a to może skończyć się poważną awarią całego układu klimatyzacji (takie buteleczki są dostępne na allegro). Warto było by dodać przy jakiejś okazji, dotyczącej układu klimatyzacji. Jeszcze raz pozdrawiam z Chicago i życzę Wesołych Świąt Wielkiej Nocy
Czy filtry po zmianie czynnika są wymienione czy zostają ciągle stare a jest wymianiany tylko olej?
Hey. Nagrywaj dalej. Jestem starszej daty tak jak Ty i gram na instrumentach. Ta maszyna jest bdb. Podobna jak Silwer Boscha półautomat. ACS ami i Texami nie da się zarabiać pieniędzy w serwisie. Dobry zakup. Kto pracował w serwisie klimatyzacji ten wie. Pozdrawiam i czekam na następne fajne filmy. 👍
Problemem w tym zabiegu jest to że płacimy za nabicie bardzo drogim atestowanym czynnikiem, a w zamian dostajemy mieszaninę gazu z każdego auta które przyjechało. Nie mamy pewności czy podczas odsysania w układzie jest czynnik czy np. lpg itp. No ale na to nic nie poradzimy. Pozdrawiam
Czy w tej maszynie można zrobić serwis i kalibrację wag samemu, kody serwisowe są jawne?
maszyna elegancka
Witam.czy ta stacja waży odzyskany olej?
Nie jesteś bratem słynnego druciaża? Pozdrawiam
Majster jak Ci ktoś powie prawdę to już się obrażasz. Elkur źle Ci wytłumaczył albo zrobił w konia a ostatecznie operator odpowiada za dodanie oleju i ewentualnych szkód. Zapraszam na szkolenia z klimatyzacji do Denso dowiesz się dlaczego nie powinno się tak robić z tym olejem albo pooglądaj sobie kanał "Warsztat Dory" Pozdrawiam i peac
jak rozpoznac zlocze niskiego od wysokiego ?
dziękuję bardzo pouczający i wyczerpujący materiał . proszę o więcej. oczekuję szczególnie prezentacji pracy krok po kroku ze skanerami diagnostycznymi w samochodzie sposób przedstawiania materiału wg mnie godny pochwały.👍